LEGE OHARRA

Webgunearen arduradunak, dokumentu hau eskura jartzen du 34/2002 legeak eta komertzio elektronikoari buruzko (LSSI-CE) legeak ezarritako betebeharrak betetzeko, baita webgunearen erabiltzaile guztiei web orriaren errabilerari buruzko baldintzen informazioa emateko ere.

Webgunera sartzeak erabiltzaileak guztiz ulertzen dituen erabilera-baldintza orokor hauek  onartzea dakar. Erabiltzaileak  webgunea eta bertan eskaintzen diren zerbitzuak,  legearen kontra doan edozein jardueretarako  ezingo ditu erabili eta une oro baldintza orokorrak errespetatuko ditu.

Hornitzaileak,, bere webguneko sarbidean legearen, fede oneko edo baldintza orokor horien kontrako erabilera hautematen badu, bere erabilera eten dezake

Hornitzaileak webgunean ager daitekeen edozein motatako informazioa aldatzeko eskubidea du, erabiltzaileei aurretiaz jakinarazteko edo jakinarazteko betebeharra izan gabe, arduradunaren  webgunean argitaratzearekin nahikoa dela ulertzen da.

Prestatzaileari buruz

Webgunearen arduradunak bere identifikazio datuak eskaintzen dizkie erabiltzaileari konfiantza eskaini eta harremanak hobetzeko.

Arrazoi soziala:  IGNACIO ARANAGA BERISTAIN

Egoitza soziala:  Calle Monte Aldabe, 31 – Irún, Gipuzkoa

IFZ:  15259781V

Telefonoa: 615790510

e-Mail: aranaga73@gmail.com

Domeinuaren izena:  www.auntxatrikitieskola.com

IP Helbideak

Webgune zerbitzariek erabiltzaileak erabilitako IP helbidea eta domeinu izena automatikoki hauteman ditzake. IP helbidea ,internetera konektatzean ordenagailuari automatikoki esleitzen zaion zenbakia da Informazio hori behar bezala erregistratutako zerbitzariaren jarduera fitxategian erregistratzen da, datuen neurketa estatistikoak lortzeko soilik erabiliko dira:  orrialde inpresio kopurua, web zerbitzuetara egindako bisita kopurua, bisiten ordena, sarbidea eta abar.

Segurtasuna

Hornitzaileak beharrezko neurri tekniko eta antolatzaile guztiak hartu ditu tratatzen dituen datu pertsonalen segurtasuna eta osotasuna bermatzeko,   baita baimendu gabeko hirugarrenengo batek ,datu haiek  aldatu, galdu  edo / eta sartzea ekiditeko ere. Webguneak industrian orokorrean onartzen diren informazioaren segurtasun teknikak erabiltzen ditu, baimendu gabekoen sartzea ekiditeko, hala nola, suebakiak, sarbide kontrolerako prozedurak eta mekanismo kriptografikoak. Helburu horiek lortzeko, erabiltzaileak / bezeroak,  hornitzaileak sarbide kontrolen kasuan kasuko autentikaziorako datuak lortzen dituelako onartzen du.

Erantzukizuna

Hornitzaileak bere webgunean argitaratutako informazioaren erantzukizunik ez du hartuko, informazio hori hirugarren batek manipulatu edo sartu badu

LSSI-CE-k xedatutakoa betez, hornitzaileak  erabiltzaile, agintari eta segurtasun indar guztien eskura jartzen du, legeria nazional edo internazioalei,  hirugarrenen eskubideei edo orden moral eta publikoari eragin edo kontra egin diezaioketen eduki guztiak kentzeko edo, hala badagokio, blokeatzeko, , beharrezkoa izan ezkero, egitateak agintari eskudunen esku jarriz.

Erabiltzaileak web guenean sailkapen hori jasan dezakeen edukiren bat dagoela uste badu, administratzaileari berehala jakinaraztetea eskatzen zaio.

Webgune honek behar bezala funtzionatzeko berrikusia eta probatua izan da. Printzipioz, urteko 365 eguneko  24 orduetan funtzionamendu egokia duela bermatzen da.Hala ere, hornitzaileak ez du baztertzen programazio akats jakin batzuk egon daitezkela  edo indar handiko arrazoiengatik, hondamendi naturalenatik,edo  grebak edo antzeko egoerengatik  webguneko sarbidea ezinezkoa izatea.

Jabetza intelektuala eta industriala

Webgunea, bere programazioa, edizioa, konpilazioa eta funtzionamendurako beharrezkoak diren bestelako elementuak, diseinuak, logotipoak, testuak eta / edo grafikoak zerbitzuaren prestatzaielaren jabetzakoak dira, eta lizentzia edo egileen baimena dute. Webgunearen eduki guztiak jabetza intelektualaren eta industrialaren araudiagatik  behar bezala babestuta daude, baita dagozkien erregistro publikoetan inskribatuta daude.

Erreprodukzio, erabilera, ustiapen, banaketa eta komertzializazio osoa edo partzialerako, hornitzailearen aldez aurretiko idatzizko baimena behar du. Egileak aldez aurretik baimendu ez duen edozein erabilera, egilearen jabetza intelektualaren edo industrialaren eskubideen urraketa larritzat joko da. Web gunean agertu daitezkeen eta hornitzailearenak ez diren diseinu, logotipo, textu edo /eta grafikoak, dagozkien jabetzakoak dira. Beraiek dira horien inguruan sor daitezkeen eztabaiden erantzuleak.

Hornitzaileak titularren alde aitortzen ditu jabetza industrial eta intelektualeko eskubideak, webgunean aipatzeak edo agertzeak ez du hornitzailearen eskubideen gaineko inolako eskubiderik edo erantzukizunik egotea suposatzen, ezta beraren babesa, babeslea edo gomendioa ere.

Lege aplikagarria eta jurisdikzioa

Webgune honekin edo bertan garatutako jarduerei buruzko edozein arazo konpontzeko,  Espainiako legeria aplikatuko da, Gipuzkoako Epaitegiak eta Auzitegiak eskumena dute beraien erabilerarekin edo horrekin zerikusia duten gatazka guztiak konpontzeko